Щоправда, поки що тільки в Японії. Вже найближчим часом їх почнуть замінювати на спеціальні кришки для стаканчиків, виготовлені з переробленого ПЕТ.

Зараз публікується, в тому числі і нами, досить багато новин про нові розробки, які прагнуть замінити традиційні пластики. Проте змін на прилавках ми бачимо небагато. І у читача складається враження, що нові розробки тихенько помирають після своїх прем'єр. Однак, це не так. І сьогодні ми вирішили поділитися з вами новиною, що це підтверджує.

Чому пляшка має бути круглою? А що як зробити квадратну пляшку на воду? Мабуть, саме так і подумали маркетологи та дизайнери в компанії Sidel, коли створювали нову пляшку Nitro Square.

Сучасні діти мало п'ють воду. Особливо це стосується країн ЄС та Північної Америки. На цю проблему вже неодноразово звертали увагу лікарі, але спроби батьків змусити дітей пити саме воду і в достатній для здоров'я кількості найчастіше зазнають невдачі. Тому не дивно, що виробники також підключилися до вирішення цієї проблеми.

Ідея з маркуванням продукції лазером вже деякий час буквально витає у повітрі. Декілька компаній заявляють про проведення розробок технологій, що дозволяють наносити лазерне маркування в промислових масштабах. Першою це вдалося зробити компанії LasX.

Упаковку для косметичних засобів можна назвати чи не найскладнішою сферою упаковки. Вона повинна захищати косметику від впливу навколишнього середовища, не вступати в жодні реакції з товаром і водночас має бути привабливою, а найчастіше й мати преміальний вигляд. Тим не менш, нове законодавство ЄС щодо упаковки зачіпає абсолютно всі компанії, включаючи косметичні бренди. Отже останні змушені шукати альтернативні варіанти упаковок.

Ми вже не раз писали про бар'єрні покриття, але тема не втрачає своєї актуальності. Адже саме бар'єрне покриття на основі пластику часто сильно ускладнює або унеможливлює переробку паперових упаковок. Британська компанія Xampla пропонує свій варіант вирішення проблеми.