Досить незвичайну ініціативу запускають у Франції. З початку цього року в багатьох точках роздрібної торгівлі спиртними напоями покупцям буде запропоновано придбати деякі преміальні напої La Maison du Whisky на розлив.

Що цікавого з'явилося на ринку упаковки у році, що минає? Які тенденції він заклав на наступний рік? Якими новинками та розробками нас порадував? Давайте згадаємо.

Міжнародна компанія Sirane нещодавно представила на ринку свою нову розробку – бар'єрний папір для пакування вершкового масла без додавання пластику.

Подібну інновацію, а саме стаканчики, що саморозділяються, які так часто використовують для пакування йогуртів і сметани, пропонує один з лідерів європейського пакувального ринку компанія Greiner Packaging.

Ну що може бути краще: випив стаканчик кави, потім ним же закусив і пішов далі у справах? Відразу й pбадьорився і підкріпився. Причому це вже не фантастика. Такий проект існує та готується до масового запуску.

Ми вже писали раніше про посилення законодавства, спрямованого на боротьбу з одноразовими пластиками у Європі. Багато країн запровадили додаткові податки на одноразові пластикові форми для пакування продуктів харчування, деякі заборонили їх використання. Все це змушує виробників пакувальних рішень шукати альтернативні матеріали для пакування.

Ми вже розповідали про унікальний український стартап Releaf Paper – виробника паперу з опалого листя. І продовжуємо стежити за його здобутками.